Föregående inlägg påminde mig om något...

Hm plötsligt slog det mig hur många man har trakaserat som ungdom. Hur jag ringde till någon som jag var kär i och la på luren när denna svarade. Oj, oj natt som dag=). Jag till och med gick hem till en grabb som boksavligen låste dörren! Hahaha, snacka om patetiskt! Men vad kan man göra annat än att skratta åt sina små raggningserfarenheter. Hm känns lite jobbigt att tänka på ska erkännas... Hur som hels så kan jag inte varit så påflugen då det blev omvänt senare -skönt. Hahaha! Får man en låst dörr i ansiktet kanske man borde fatta vinken. Nepp inte som en envis ungdomsvariant av Sofia!

Någon som känner igen sig i patetiska raggningar från sin ungdom?


image310

Kommentarer
Postat av: Meli

Haha, jag skulle prata med en snygg kille på krogen förra helgen! Men när han trodde att jag var min syster gav jag upp lite :(

Fniss, sådant här är kul.. Bästa raggningsrepliken jag fått höra är nog "Du, jag tror jag känner igne dig från en släktträff". Höhö, skitkul att höra!

2008-02-20 @ 17:17:58
Postat av: Becka

Ha ha ha.. Ja d kommer jag allt ihag..
O va jag längtar hem ska du veta.. Jag o killen har pratat om att kanske flytta till sverige ett par manader, men eftersom han inte pratar spraket kan d bli lite svart.. Plus fixa lägenhet och sant. Ja ja vi far väll se.. Ha de sa bra nu gumman chao guapa!!! pussssssssss

2008-02-20 @ 20:25:45
Postat av: Sofia

Du det hade varit jättekul! Åh, vad mysigt. Lägenhet och boende kan väl inte vara så svårt att ordna..? Drömmen vore väl att kunna bo både här och där? Få det bästa av båda... Hoppas, hoppas =)! Kommer ni hit ska ni nog fan få renovera =) Ja, det är svårt att glömma mina bravader... skratt! Säg till om ni vill ha hjälp med nått om ni kommer...
Puss!!

2008-02-20 @ 20:37:05
Postat av: Anonym

Meli: Grrrrrr hihihi!

2008-02-20 @ 21:04:27
Postat av: sofia

jag heter också sofia! :)
vad roligt att du skriver om pinsamma raggningsminnen.. haha! minns allt pinsamt som jag gjort, som igår! :)

2008-02-23 @ 19:19:42
URL: http://souffi.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0