Bowling och Kareoke! -och svald pottokula!

Nu ska den här unga damen slita sig från sin mycket intressanta böcker... och bege sig till en fest med bowling och kareoke! Alexandra fyller år!!! Ska faktiskt bli jätte skoj =) Det ska bli så skönt att bara komma ut lite och glömma allt vad stess heter.

Noel mår bättre nu men har mått illa periodvis under dagen dock inga mer spyor. Förut häde en grej som kunde gått illa. Noel kommer in till mig och säger:
Jaha jag är väl snart död då...
Va? nä, sa jag. Man dör inte av maginfluensa. Alla blir sjuka ibland.
Ja men det är inte det, sa Noel.
Vad menar du då?
Jag har svalt en kula!
Oh lord! Han hade svalt en pottokula! Fy det kunde gått illa. Jag är livrädd för att någonting ska fastna i halsen och Noel har fått inprentat att man inte får ha saker i munnen för att det kan gå illa och att man ska var försiktig. Herre min ge på ett sätt var det tur att jag inte såg för jag hade ringt 112 med en gång. Nu ligger den alla fall i magen och väntar på att komma ut! Själv svalde jag mors pärlhalsband typ kanske lite överdrivet men en enkrona fick jag ner ialla fall - eller var det en 10 öring? Minnet kan trixa som vi vet. Nu ska jag ta hem hela bowling gamet!

Kram!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0