Hotell vs. Älgtorn!

Nu har jag, björn och noel bokat en natt på hotell i gbg till nästa vecka. Skönt att åka iväg lite om det så bara är för en natt. Kanske blir det lite bio och lite shopping. Det bästa är frukosten tycker jag=). Oh, så vuxen jag har blivit...
Förutom hotell ska vi också övernatta ute i storskogen uppe i ett älgtorn. Jag älskar skogen och vad kan bli mysigare än under en vintrig natt övernatta i ett älgtorn?! Björn har snart gett med sig tror jag efter allt mitt tjat och utmålande fantasier om denna skogsnatt. Tänk att bunkra upp en massa sovsäckar, täcken, kuddar uppladdat med en massa varm choklad med grädde och goda mackor!

Nu ska jag snart ut till huset och renovera lite. Vi ska sätta in ett fönster och sätta lite skivor där inne.

Ha det gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Kicki

gud det låter toppen. hoppas ni får superduperkul, både i gbg och i älgtornet. kram kram

2008-12-29 @ 21:24:53
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0