Fredag!

Äntligen Fredag! Det var med tunga andetag det bar av till Skövde för seminarium idag. Flera gånger under sträckan skara - skövde försökte bilen vända om. Färden hemåt gick desto lättare! =)

Nu ska vi snart bänka oss framför tvn och vi ska bara slappa ikväll. Tacopaj står på menyn som serveras till en fräsch grönsallad med örtagårdsdressing. Efter att jag högt har ältat att grädde är gott, men ännu godare med chokladpudding och banan, i två timmar, ska vi också äta denna delikata rätt.

Kram på er alla vänner där ute!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: m

jasså grädden är tebax? Hahahaha!

Mår bra annars eller? Kramelikram!

2008-12-06 @ 08:39:01
Postat av: Sofia

Ja nu är grädden tillbaka =) Åh, det är så gott och fiiint =D! Jag mår bra har haft lite känningar av huvudvärk i några dagar men det är nog hormones... Hur mår du? Har du fått kläm på biltricket? Kram!

2008-12-06 @ 09:15:25
Postat av: Melissa

Låter som om den där kvällen skulle ha passat min chokladälskande make... själv hade jag kunnat ta bananen!

2008-12-06 @ 14:39:46
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0