En pojke som inte är så intresserad av julklappar! (Konstigt?! =)).

Här har vi frågat Noel vad han önskar sig i julklapp. Till svar har vi fått att han inte önskar sig något för han har redan tillräckligt. Detta var inte vad vi förväntade oss att höra. Detta oväntade svar har varit svårt att ta utan vi har på det ena eller andra sättet försökt få fram vad han kan önska sig för skojigheter. Noel har blivit irriterad över julklappstjatet och fyllt i med att vi inte hör vad han säger. Vi får väl respektera honom och inte köpa så mycket julklappar, men några måste han ju få? Konstig situation och jag känner att jag nästan vill tvinga på honom julklappar men ok. Han är i alla fall ingen som stödjer konsumtionen så för er som tror att världen räddas genom konsumtion... Sorry!

Nu ska vi mysa med köttfärstårta och sallad med örtagårdsdressing framför på andra sidan häcken. I morgon väntar ett seminarie...

Kram!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0