Skolresan har börjat!

Nu har mina bilresor till Skövde börjat igen. Det är ett under att jag lever med tanke på hur jag kör. Jag är bra på mycket så som jag också är dålig=). En av mina dåliga kvaliteer är bilkörning. På vägen till skolan hämtar jag ibland upp en eller två personer. De är lika vita i ansiktet var gång vi kommer fram så och idag. Under resan till skövde hände flera incidenter som jag redan har glömt nu. På hemresan skulle vi in ett köpcenter för att köpa kurslitteratur. Mot alla odds körde jag in i ett parkeringshus (som jag avskyr). Väl inne i parkeringshuset körde jag motströms så jag kom lite fel när jag skulle in i rutan och parkera. Den ena medpassageraren skriker till. Den andra gapar stort. Jag steppar på bromsen och inser att jag står med bakändan en milimeter, ett hårstrå från en ny mercedes. Jaha, tänkte jag lite panikartat och började ratta. Jag rattade, rattade och rattade. Rattade gjorde jag, men inte åt rätt håll! Efter ca tjugo minuter fick jag bilen på plats och dessutom var grannbilen orörd. PHU! In på bokhandeln och köpte kurslitteratur. När vi skulle åka så var jag i full färd att köra ut, på infarten till parkeringshuset. En medpassagerare skriker till. Den andra gapar stort! =)! Det är tur att jag har resekamrater. Det är på deras reaktioner och uttryck jag reagerar överhuvudtaget...


Kommentarer
Postat av: Miaraklebloggens Malin <3

Asg ;0)

2008-08-28 @ 22:57:18
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Faster Trude

HAHAHAHAAAA....Tack Sofia alskling for dagens basta skratt. Det ar som att lasa om sig sjalv...sorry att du arvt denna bilkorar gen fran moster Suanne och mig...hahahahahaaaa, Tja, har man en mamma/farmor som sager nar man erbjuder sig att hon kan halla sig i ens arm nar man ar ute och gar, "nej tack, det gar sa fint atte, eg haller meg i taskaa" sa har man ju lite att bras pa :-) Ha en fin dag. KRAM T.

2008-08-29 @ 10:11:02
Postat av: Sofia

Hej Trude! Jag antog att det kom från er, hihihi! Farmor har några ordentligt klockrena hon! Hihi! Här kan vi snacka balls och stake minsann! Mer sånt! Nu väntar vi Fredagsmailet och trevlig helg önskning. Kommer du till skott snart? En stor kram och hälsa familjen =)!

2008-08-29 @ 10:30:21
Postat av: Kicki

det va en jäkla parkeringsrutin du hade. jag var lika imponerad som skärrad när bilen stod i rutan. fantastiskt. :D

2008-09-01 @ 21:10:07
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Postat av: sofia

Parkeringsrutin... hehehehihihi Ett kul minne minsann=)

2008-09-02 @ 16:19:29

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0