Sberg kockar loss! Omelett skolan =)

Omelette med riven skinka.

Rör i hop ägg, vatten och lite mjölk.
Krydda med salt, och peppar.
Riv ner skinka, skiva potatis eller vad som önskas och lök.
Häll smeten i en varm stekpanna.
Stek endast på en sida tills smeten blivit fast.
Lägg tallriken på omeletten i stekpannan då den är färdig.
Vänd och ställ på bordet =).
Garnera med det du tycker om.

 

Björn tycker jag sprätter riktigt ordentligt ute i köket idag =) När jag ropade på han förut med lite fransk accent vickade han bara på huvudet... hahaha! Jaja jag tycker i alla fall att jag är en riktig stjärnkock - allafall idag! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl själva fan oxå!! Måste du alltid laga sån PRUTT mat?! Nu sitter jag här IGEEEN med GASER ;/ Mindre kul på familjens kräftskiva ikväl... TACK för det Sberg.

2008-08-12 @ 08:18:33
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast det är klart... magen kanske mår bra när den får sina stackars bönor, och en chans att bubbla... Ska visst va nyttigt med bönor har jag hört. När jag var liten så var det nån liten jäkel som lurade i mej att bönorna var tagna från nån stackars katts lilla fot. Vidrigt va?!

2008-08-12 @ 08:22:42

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0