Noel en hårtuss!

Vad man ser av noel i sängen så här på morgonen är endast en liten yvig, tuperad och lite stickig hårtuss liggades på kudden. =) När jag tittade in på hans rum i morses så låg tussen där, alldeles stilla, yvig och stickig. Jag kunde inte hålla mig ifrån utan knökade mig ner i sängen och myste, för att använda Noels ord, lite. Till en början blev det protester. Mamman, ja hon vägrade att lyssna, stängde av sina små öron och bara mös.
Han kommer ju till mig ibland, med sina tassande små steg och knökar sig ner i min säng. Då kan väl jag göra det samma?

Det var så mysigt så, efter en stund tyckte Noel det också. =) <3!

Kommentarer
Postat av: Mia

Mysigt :-)

ha en fin dag!

Kram

2008-08-14 @ 11:05:05
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Detsamma till dig Mia! Kram =)

2008-08-14 @ 11:08:36
Postat av: Anna

Hallojs!

Kikar in här ibland men är ju dålig på att skriva nåt! Är Noel sju år? Samma som Gustav?

Visst är det skrämmande att de små liven börjar skolan! Jag darrar!:-)



Har ni flyttat ut till ert hus? Vi spanar på lite gårdar men men...från tanke till handling är det en bit! :-)



Kram Anna

2008-08-15 @ 21:18:23
URL: http://smultronrosen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Anna!



Noel är ett år yngre än Gustav. Han är sex och ska börja på park nu, förskoleklass och fritids. Visst går det fort?! Jätteskrämmande och kul på samma gång! Vi renoverar för fullt och inflyttning lär nog dröja ett tag till. Det är jätte roligt hur som helst. Så skönt att vara ute i huset och jag tycker att det ska bli härligt att komma ut i bushen lite, vilddjur som man är hahaha! Hoppas ni hittar en gård då om ni är sugna på det. Det tycker jag verkligen =). Hoppas ni mår bra allihop!



Kram Sofia!

2008-08-16 @ 11:10:24
Postat av: Madeleine

Tack för dina snälla ord, det värmer!

Många kramar till dig och din familj!

2008-08-18 @ 15:44:01
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0