Kissemissar!

I kväll har vi varit ute i huset. När jag skulle gå ut i ladugården, för att titta på våra nya fönster som står där såg jag två små tussar. De låg tätt ihop längst ner i en gammal byrå! Jag smög tyst ut för att sedan bli helt till mig i trasorna och skrek på Björn! Bjjöööörrrrn kom!!! Titta vad jag har hittat!!!! Björn kom rusande och kikade på de små. De har nu fått mat och verkar vara vid gott mod! Undra var mamman är? Hur gamla de är? Ska man låta dem vara där vi fann dom så mamman hittar dem eller ska man ta in dem, ge dem mat osv? Nu sover de tätt intill varandra nerbäddade på en flisfilt i en korg.



Kikar lite i murstocken...



Ligger i fönstret...

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh nämen!! Sicka sötisar. De där måste vara åtminståne 10 veckor gamla. Skulle nog nästan gissa på 11-12. Har själv haft mycket kattungar under min uppväxt och hade min första egna kull här i min lägenhet för ett årsedan...Svårt det där om ni ska låta dom vara eller inte. Titta till dom med jämna mellanrum och ser ni aldrig till mamman är det nog bra om ni tar hand om dom :) Mitt råd i af!

Kram!

2008-08-29 @ 22:03:40
URL: http://www.metrobloggen.se/memmli
Postat av: Sofia

Åh, tack för tipset! Det låter bra tycker jag! Kram=)

2008-08-29 @ 22:41:27
Postat av: Mia

Så söta :-)

Kram

2008-08-30 @ 10:22:58
URL: http://studentmamma.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0