Godmorgon! Köksplanering!

I dag vaknade jag trött! Vi var sent hemma igår efter mötet med köket. Vi var inte i örebro som jag skrev i tidigare inlägg utan strax utanför askersund. Köken presenterades i en fantastisk miljö.
Jag hade trodde nog att vi tänkt på det mesta men det hade vi inte. Det var mycket som skulle gås igenom. Färgen vi valde på luckorna var bruten vit. Eftersom skåpen är upp till tak måste taket också målas i samma färg. En annan sak jag nu funderar på är att den porslinho vi valt förmodligen är kritvit och undrar hur detta kommer att se ut med den brutna vit som köket ska målas i. Någon som har erfarenhet av detta? Vad det gäller luckan funderar vi på om vi ska ha vitrin med krysspost högst upp eller om vi endast ska ha stängda luckor upp till tak. Det finns många saker att ta ställning till samtidigt som man inte kan gå helt in i allt. Det är lätt att gå vilse i djugeln och det skadar inte att påminna sig själv att hålla fokus och sitt perspektiv! Det handlar inte, som sagt, om liv och död utan endast ett kök. Perspektiv unga dam! (För hundrade gången =).


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0