Godmorgon!

Nu har jag sovit hemma i natt=) Det är allt skönt med sin egna säng igen =P. Hemresan igår gick väl sådär... Vi kom aldrig av i Skövde som vi skulle. Vi hade mkt packning och där vi skulle av kom alla in. Det fanns ingen plats att knö sig ut så när sberg skulle ta ett jättekliv ut till skutsen som stod och väntade började skittåget rulla... hihigrrrrr! Det var bara att åka lite till... Här blev jag jättearg vilket inte händer ofta. Han fick sig en omgång den där tågfarbrorn... Hem kom vi tillslut i alla fall. Stockholm är verkligen en fin stad med allt sitt vatten. Synd att man inte kan åka oftare, ha mer tid och pengar. Det går mycket pengar att åka iväg och är man en student som renoverar hus har man inte mucho dineros att sprätta iväg så där. Noel var vaken när jag kom och fick lite presenter dock ingen guld klocka=(.

Nu är det tvätt, städ och en runda på 7 km som gäller!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0