Godmorgon!

Nu har jag spenderat några dagar i sthlm. Idag är det dax att bege sig hemåt. Stina ligger i sängen sista timmen innan utchekningen och jag sitter här. Frukosten var ljuvlig! Vi missade tyvärr den igår men åt dubbelt idag =P. När jag åkte hemifrån frågade Noel mig om jag kunde fråga kungen om han kunde få en guldklocka! Hahaha! Fråga mig inte var han ha fått guldklocka ifrån men ni vet barn... hehe! Tyvärr har jag inte träffat kungen,  jag får ordna något annat =), hoppas det ska gå bra utan guldklocka... Som liten trodde man ju, precis som Noel att kungen var någon med en stor röd mantel på sig =). Besvikelsen var stor när man insåg att så ej var fallet.

 


Kommentarer
Postat av: nolan&noah

stockholm ljuva stockholm, förstår inte hur man kan bo utanför

2008-08-25 @ 15:43:51
URL: http://stockholmsbrudar.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0