camping i vildmarken!

Igår fick vi för oss att sova ute i huset över helgen. I ett hus utan golv, tak, vatten och el! Jag drog till huset efter jobbet vid elva. Efter som huset ligger på landet så var det alldeles bäcksvart när jag kom. Björn, Rasmus och Noel hade bäddat upp luftmadrasser och bunkrat godis så det var bara för mig att ta plats. Barnen somnade snart. Jag och Björn kastade pil mot en timmervägg. Vi började allafall med pil sedan blev det morakniven, hehe tur att de små sov! När vi själva skulle krypa till kojs hörde vi lite knakande här och där. Björn la kofoten vi huvudkudden. Tillslut somnade vi för att vakna en stund senare då all luft hade gått ur madrassen! Tur att man har en liten gummirumpa att sova på;). Nu har vi kommit upp och påbörjat renoveringen igen men först var det tvätt med våtservetter och frukost=): It is a little bit smelly but lovely!

Puss från vildmarken!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi, att ni våga.. hade aldrig våga gjort de;) Kram!

2008-08-16 @ 12:09:04
Postat av: Anna

Låter ju jättemysigt! Önskar jag hade ett hus på landet utan golv som vi kunde sova på... Nåja, fan ett golv vore kanske inte så illa ändå! :-)



Kram

2008-08-16 @ 16:56:33
URL: http://smultronrosen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lite scary var det men mysigt! =) Hahah, ett golv är väldans bra att ha ;) Kram!

2008-08-18 @ 17:42:39

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0