Brainstorming!

Här sitter jag och brainstormar idéer till kommande c-uppsats! Rätt som det är så bara sprutar det idéer ur mig och jag känner mig jättetaggad! Nu flödar det och det är så skönt när allt bara släpper och rullar på! Jag kladdar och skriver på var enda liten papperslapp jag kan komma åt... Det här med struktur och ordning fungerar inte riktigt för mig. Snarare kaos och röra tror jag bestämt! Nu ska jag skissa skelett! =)

Idag hade jag ett block till skolan som Björn tagit från jobbet. Man vände blad uppåt om ni förstår vad jag menar... Var gång jag bytte blad petade jag hon som satt framför i ryggen=). Dessutom lossnade alla papper och trillade ut över golvet. Inte jättepraktiskt men jag får investera i nya. =) Stackars hon framför mig...=)

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0