I love europe och talande skor!

Idag vaknade vi till en melodifestivalskiva här hemma. Björn kom hem med den i går kväll och smög i morses in på Noels rum och fick på I love europe. Noel vaknade upp lite förvånad men överraskad! =) Dagen spenderades för min del i skövde där jag varit på föreläsning.
Väl hemma joggade jag igen. 7 km på 47 min! Hahaha inte illa för en träbock! Nu under em var jag iväg och köpte ett par skor. Fastnade för ett par otroligt fina pumps! Det var hög klack och öppen tå... Något hände när jag skulle ta mig till kassan. På något konstigt vis fick jag svårt att se mig i dessa hysteriskt läckra skor. Jag intalade mig att de var helt fel med tanke på att jag renoverar och mest är skitig om dagarna. Dessutom hade väl den där lilla tån  i fram förmodligen varit helt blå, röd och svullen med  tanke på all belastning som den hade fått ta emot av den höga klacken -kanske till och med lilagrön. Mycket riktigt fick min förnuftighet styra köpet och ett par svarta, platta, fotriktiga och väldigt basic skor inhandlades.

Japp så nu står de här, - svarta,-platta,-fotriktiga, väldigt basic och tillintetsägande, -och glor på mig. De pratar också... de säger mig att jag nog är lite tråkig?!


Egentligen...

Vad gör väl en blå tå och vem har påstått att man inte kan renovera med klack? Herre gud klart man kan! Förresten, när annars ska man ha dem? Förmodligen skulle jag renovera mycket bättre i sånna där skor?! Jag skulle ju bli mycket längre till exempel. Ja tänk vad det skulle underlätta. =)

image345


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0