Husköp!

I dag ska papper skrivas på vårt hus. Känns jättebra, eller? Jo, det ska bli skoj men tankarna pendlar

-Å vad skoj! Tänk vad jag ska planera, pyssla och göra fint!

-Men herre gud! Inte vill väl jag ha ett hus och dessutom inte ett hus på landet! Nä, vad ska jag ha ett hus till? Jag ska bo i  en härlig stad i vindsvåning och förresten så brukar väl inte tonåringar köpa hus??!! 

Klockan 14.30 är ska affären vara klar. Spännande!  Who knows kanske det blir en The running housebuyer =)

image166

Pussispuss!

Fortfarande rökfri.

Kommentarer
Postat av: Feliccia

Haha, ha det skönt och lycka till, KRAM!

2007-09-28 @ 09:13:07
URL: http://felicciaaa.blogg.se
Postat av: Mia

Länka gärna till de där sluta röka bloggarna :-)
Vem vet jag kanske blir inspirerad!
Kram

2007-09-28 @ 09:56:04
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: KarinKusin

Hej Sofia! Grattis till husköpet!!! I Naum var det va? Å vad härligt att ha ett hus och pyssla om!!! När ska ni flytta? Jag är så trött på att bo i lägenhet nu.. men här i J-köping kostar hus helvetiskt mycket :(
Ha en bra helg! Kram kram

2007-09-28 @ 10:30:45
Postat av: Stina-Lee

åh vad roligt :D Åh bra att du inte rökt... Förresten, vill du föölja med mig på modeevent i gbg den 6:e? Det är live, catwalks, nya kollektioner osv.. jag har blivit inbjuden och får ta med mig ett sällskap på vip.. Bestäm dig ikväll för då måste de ha ditt namn.. kram!!

2007-09-28 @ 11:07:07
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Sofia

ok ska fundera

2007-09-28 @ 11:09:10
Postat av: sofia

Hej karinkusin! Det tar nog nästan ett år att renovera tror jag. Det sägs ju att det brukar ta mkt längre tid än vad man tror... Ja huset ligger i Naum någon kilometer innan BP you know hihi! Ha det så bra! Skönt med helg=) Kram!!

2007-09-28 @ 11:11:54
Postat av: Malin

Grattis igen ;0) Det kommer att bli sååå vackert!!

2007-09-28 @ 17:16:38
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0