Hej Rebecca!

Hoppas du har det bra! Har inte pratat med dej sen du åkte ju...  Här är allt bra förutom att jag börjar bli förkyld. Så ynklig! I dag har jag shoppat. Det är inte svårt att sätta sprätt på pengar i af!! Jag träffade Linda härom dagen. På badhuset i Lidköping. Vi träffades i duschen. haha lite komiskt.. Har inte setts på jättelänge och så stöter vi på varann alldeles nakna i duschen men, men va fan med eller utan kläder... Kram och heeeej blev det i af och vi babblade på ett bra tag. Det var mysigt att träffa henne! Vet fortfarande inget om det vi pratade om. Huset som vi ska köpa får vi tillträde till i November. Det känns jätteskoj och det ska bli skönt att sätta händerna i något. Med tanke på att det inte ens finns toalett där nu så lär jag väl få jobba lite ;D Hoppas det blir bra. Jag har slutat röka igen. Det går bra men jag äter konstant.

Kram på dig! (och ät lite god mat åt mig...)
                                                                         image165                     

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0