Hej mina vänner!

Fy vad dålig jag är på att göra inlägg... Helgen började med att jag var på skit dåligt humör. Typ galen... ;P. Som ilskast var jag i Fredags sedan lättade jag nog lite på lördagen för att vara åter på gott humör på Söndagen. Ha, ha fan det är ju skit jobbigt att vara sur ju...särskilt utan någon anledning. Jag verkligen letar orsaker att få vara lite gnällig över, eller kanske ursinnig... Tack och lov så går det ju över! Trots inledningen har det varit bra. I lördags kom Jörgen på kvällen med barnen, Malin jobbade. Vi åt potatisgratäng, sallad och kött. Efter det hade vi pingistunering i vårt kök över köksbordet. Jättekul! Köpte ett miniset på icadirekt för typ 39kr eller nått. Det var två små rack, en boll och ett mininät som fästes med sugproppar. Jiiises vad vi spelade =) I går gick vi en runda på 8km. Noel cyklade. Härligt att röra på sig lite, något som jag verkligen skulle behöva göra oftare.

I dag ska jag räserläsa. Brukar få göra det eftersom det är något som tar emot då det kommer till kontinuerligt läsande. Hur som helst verkar jag fatta bäst under räserläsning så jag kör på det.

Jag har haft ännu en dröm som går under rubriken av tidigare inlägg. Denna gången så illa att jag inte tänker avslöja vad den handlade om. Oj, oj undra vad det är för fel på mig =)?!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0