God morgon!

Vilken fin dag! Solen skiner och himlen är blå. Härligt!
Nu har jag just grejat med en lampkrona jag och Björn tillverkar.
Visst är de fina? Tycker om repen och den lite slitna känslan! Passar utmärkt i gamla lantliga hus eller i sommarstugan.

Ser lite mer ut för världen på kvällen när den är tänd men här kommer i af några bilder:

image155

Detaljer:
image156

Här kommer höst och vintervarianten. Grövre naturfärgade rep -hampa. Runt har vi lindat en ljusslinga med små lampor för att få lite mer ljus.



Snart ska vi börja helrenovera ett hus från 1909. Ska bli jätteskoj och jag är så sugen på den gamla lantstilen. I dag finns det inte ens toalett. Ska bli en häftig utmaning!

Här kommer jag =)


Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Å vilka fina! Vad duktiga ni är!!!! Kram Karin

2007-09-03 @ 11:28:27
Postat av: Sofia

Tack karinkusin! Hur har ni haft det på er resa? Mamma och Mattias berättade att det var så fint!

2007-09-05 @ 18:22:08

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0