Hallå!

Hörde just från syster malin att jag inte vann amelias fototävling=( Hur som helst blev den publicerad i af. Har inte sett det än men ska hem till malin som fått hem tidningen idag. Den fanns inte att köpa förens i morgon.
Jag är i skolan nu och håller på med ett grupparbete. På lunchen idag kom ett får rusande mitt i stan på en fullt trafikerad väg. I full färd på väg in på restaurangen kocken sa att den var tvungen att dra till slakteriet först så den drog vidare. Hoppas i alla fall att den inte blev påkörd...

image170

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men att få den publicerad var inte illa!!! Men en liten penna kunde du väl få iaf!!;-) Snålt tycker jag...Kram Carro

2007-10-10 @ 08:05:06
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det tycker jag :) det kanske kommer -hoppas! Kram

2007-10-10 @ 14:35:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0