Ältar..

Herre gud! Har just tittat på House. Det handlade i dag om en mamma som i sina hallucinationer tog livet ur sin son. Pappan skuldbelade mamman som själv inte ville leva längre... Avsnittet slutade med att Pappan gick in till Mamman och sa att hon skulle hälsa Mikey när hon träffade honom och be om förlåtelse... och så slutade programmet. Ja de flesta kanske tycker att det är över här? Nä, inte jag! Jag spärrar ögonen i Björn och så är jag i gång.. Hur tror du det går med mamman då? tror du hon dör? Tror du pappan förlåter mamman och sig själv? Tror du mamman kan få tillbaka livslusten och tycka om sig själv igen.. och så håller jag på så tills jag glömmer allt jag sett. Jag bokstavligen ältar! När Björn har lyckats få ur sig svar som jag tycker passar kanske jag kan släppa ältningen. Hittils har han fått ur sig att mamman nog skulle dö och så sa han något mer konstigt så jag får nog fortsätta pressa fram andra svar. Kanske kan väl alla få dö då i såfall och så kan ju de få vara tillsammans igen uppe i himlen och så... Ja det får nog bli så idag... Japp nu är det så!

Jösses jag får inte titta på sånt här när det snart är sovdax!

Go natt alla vänner
-Sov gott och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Hej Soffipropp! Hörde att ni skulle på Knet i Göteborg!! det ska vi med :9 vilket datum ska ni gå? Vi ska på fredagen den 23:e..
Kram Karin

2007-10-24 @ 13:47:08
Postat av: Anonym

Hej Karinkusin! Hm vad synd vi ska gå den 24... annars kanske vi hade setts. Visst ska det bli skoj! Kanske får ni höra er bröllops sång... Kram!

2007-10-24 @ 20:19:55

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0