Saddist...

image196


Kan en gammal pensionärstant eller gumma vara saddist? Ja, jag tror det...
Jag har fått en massa tecken som går i ondskans spår. Nu när jag lägger ihop ett och ett så faller allt på plats.

Allt började med att en svart katt kom springandes, från ingenstans, in på gården och in i huset. Jag noterade att katten var svart men inte mycket mer än så. Nästa dag hittar jag ett fågelbord, där fåglar matas. Bordet var placerat i markhöjd, mycket medvetet gjort då det satt fast ordentligt med ståltråd. Konstig placering tänkte jag. Fåglar flyger ju. Dagen efter det fann jag en stol mitt framför fågelbodet. Jag satte mig i stolen och fantiserade om vad personen, som suttit länge där, filosoferat om. När jag satt på stolen uppdagades hela den sadistiska historien för mig. Den sadistiska, spökliga tanten har placerat fågelbordet i markhöjd, detta för att se blod drypa. Markhöjd, just för att den svarta onda katten skulle kunna fånga och äta upp små fågelfän. När denna akten äger rum sitter hon tillbakalutad i sin stol som åskådare till en mycket blodig föreställning.


image195


"-Sigrid", I am sorry men fan detta är lite väl läskigt?

Efter att jag kom på denna historien vill jag nog inte ha huset vi renoverar längre.
Det spökar också =)

Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Men tänk om hon faktiskt bara var kattvän då?! Hon ville väl mata sina älsklingar med de absolut bästa de visste. Blodig birdy ;0) Hehehe.. du e la go du Fia!!

2007-11-18 @ 22:38:38
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Anonym

haha haha blodig birdy haha du e la go du mallan ;)

2007-11-18 @ 22:39:53
Postat av: Gabbi

Fan sofia du borde skriva skräckisar.. Så jag blev mörkrädd;-) Usch!!!

2007-11-21 @ 00:50:26
Postat av: Ida

heej !!

Du e med i min tävling

2007-11-22 @ 08:31:28
URL: http://Idaau.blogg.se
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Nu är du oxå utmanad
;0)

2007-11-22 @ 14:10:50
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Caroline

Hejsan! Jag såg på bilderna som ni hade tagit inifrån erat(på björns blogg) hus och det var ju mängder med orber på bilderna. Så ni har mycket andar där:-) Kram Carro

2007-11-23 @ 07:57:24
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: sofia

Carro: Jag såg det! Brrr... Kram!! Undra om andarna försvinner när huset väl är renoverat?? =)

2007-11-24 @ 09:46:25

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0