Helg!

Nu har jag just kommit från skolan.
Spännande att logga in på bloggen och titta om någon kommenterat!
Nu är det helg -skööönt:)
Har varit iväg på ett seminarie idag.
Att tycka och tänka och diskutera, när man förväntas, är inte min starka sida i skolan vilket jag ibland kan bli trött på!
Ja, någon liten fnurr är det på tråden vad det gäller det. Hoppas jag kommer över det en dag... En dag ska ingen få tyst på mig:) hihi! Det hade varit så skönt att bara fritt kunna uttrycka sig utan stakningar och hjärtat i halsen!
Jag kan höra hur jag använder konstiga ord som jag inte gör annars och hur jag snärjer in meningar i varandra... hihi! Ja ja det får jag jobba på;)

Funderar att åka med min familj och kolla på tranor idag. Jag har gjort detta till en liten tradition, tycker jag men, min sambo är inte storm förtjust i denna briljanta ide (vilket gör det hela extra skoj så klart!;=D)
Jag är inte intresserad heller men har jag kommit på en ide´som jag gör tradition utav är det bara att snällt hänga med! Kanske kan vi ta en picknick där bland fåglarna... Hm... det var nog en bra idé... japp det ska jag nog berätta för han den inblandade... Noel tycker nog det blir skoj i af!

Kram!

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart att ni ska besöka Tranorna, vad skulle de göra utan ditt årliga besök Fia?! Nä det är nog bäst för dem att du åker dit *ler*... Ha de gött!!

2007-03-30 @ 14:32:16
URL: http://liljesaga.blogg.se
Postat av: Malin

Nu vill vi ha in bilder på Noel och Björn me!! Kramz

2007-03-30 @ 14:33:08
URL: http://liljesaga.blogg.se
Postat av: sofia

Hej du Malin!

Ja, du vad skulle de göra utan mig..
Stina har ju min kamera... synd jag var påväg att fota ögonbrynen i morses men kom på det... kanske tur det:)kram

2007-03-30 @ 14:36:25
URL: http://sberg.blogg.se
Postat av: Malin

Se till att få hem den kvickt då!!

2007-03-30 @ 15:07:48
URL: http://liljesaga.blogg.se
Postat av: KarinKusin

Eer fram emot en bild på en Trana :) haha det är ju så man får hemlängtan!!!

2007-03-30 @ 15:11:56

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0