Bra start...Från illrött till rödlätt

Hej!
I dag klev jag ur min säng med tunga steg.
Blev nog väl ivrig över min blogg i går kväll så jag kunde inte sova i natt. ;)
Upp kom jag i allafall tillslut och det bar av ,med tunga steg, till köket.
Fixade lite kaffe sedan in på toa för att sätta på ansiktet.
Jag brukar alltid fylla i mina ögonbryn med en brun penna. I dag var den tydligen röd!! Tände lampan och kontrollerade att allt var som det skulle...
Det var en jädra tur det för skrikigare ögonbryn har jag inte sett förut...
Jaha, då hade sofia målat med sin rödrostiga läpppenna!
Har fått bort det mesta nu. Från illröda ögonbryn till rödlätta. Nu får de vara som de är för jag måste åka.

Tack ni som tittat in i min blogg!

Kram//

Sofia

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha, ja se de där ögonbrynen ;0) Ha en bra dag!! Syster Malin.

2007-03-30 @ 08:35:08
URL: http://liljesaga.blogg.se
Postat av: Karin

Ja nog är man trött på morgonen!!! För ett tag sedan var jag lite väl trött och slarvig på morgonen när jag skulle böja mina ögonfransar.. det slutade med att jag råkade dra bort halva raden med ögonfransar... gissa om jag såg knäpp ut!! Ville knappt gå till jobbet..
Ha en bra dag från Kusin Karin

2007-03-30 @ 09:27:19
Postat av: Jenny

Nyfiken vad pluggar du till ...

2007-03-30 @ 10:31:01
Postat av: mattias johansson

Ja imorse var det lite jobbigt hade två trötta monster och lämmna på dagis men det gick bra till slut ser fram mot en skön helg med lite partaj och trevligt folk vore kul om ni kunde komma Mvh Kusin
Mattias

2007-03-30 @ 11:26:57
Postat av: sofia

Jenny!
Hej på dej:) Jag läser till beteendevetare.. Jag går på socialpsykologiska programmet i skövde. Pluggar du också kanske?

2007-03-30 @ 13:43:02
URL: http://sberg.blogg.se
Postat av: sofia

Karin!
Ja, så fel det kan bli:§ Aj, aj!
hihi -Jag kan tyvärr inte komma idag för jag har dragit bort mina ögonfransar...

2007-03-30 @ 13:44:34
URL: http://sberg.blogg.se
Postat av: sofia

Karin och Mattias!
Kul att ni är inne och kikar!

2007-03-30 @ 13:45:06
URL: http://sberg.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0