Pipig andning...

Hej!

Hoppas allt är bra med er! Med mig är allt bara bra. Jag trodde dock inte det. Min andning har pipigt väldigt mycket det senaste. Jag trodde typ jag hade lungcancer eller kol eftersom jag rökt. Min läkare fixade en lungröntgen och lite annat. Svaren på röntgen väntade jag på ett tag och när brevet damp ner i lådan var jag beredd att ta emot min dom. Det såg bra ut, och jag pustade ut. Senare fick jag besked om att jag även skulle göra ett prov där man andas ut i en apparat som mäter styrkan. Detta gjorde jag idag och var än en gång redo att få min dom. Jag fick instruktioner om hur jag skulle göra. Jag andades in ända till tårna och tog i allt vad jag hade när jag blåste ut... Jag tänkte shit detta blir inte kul... Läkaren sa: Du måste träna en del? Va, sa jag och trodde inte mina öron. Nä, eller jag går ibland om det räknas?? Tydligen låg min lungkapacitet över normal snittet... hahaha det blev lite skratt där inne. Jag var helt övertygad om att hon skulle baxna över mitt resultat. Herre gud, sa jag, så mina lungor fungerar??? Ja, sa hon, och skrattade, nu är det bara pipet vi ska komma tillrätta med =) Undra vad de tänker när jag söker för typ astma och andas bättre än snittet.


Kommentarer
Postat av: stina

hej... kan du ringa mig??

2007-06-15 @ 16:41:44
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: sofia

Marja: hihi ja det kanske det är?? Mina lungor borde vara totalt slut med tanke på rökningen men men =)

2007-06-20 @ 10:20:55
Postat av: Marja

Häjj!
Vad skönt att det såg bra ut! Din kusin har också enorm lungkapacitet visst, släktdrag?
Kram!

2007-06-20 @ 10:22:18

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0