Lugn dag.

Var ganska trött i morses när jag vaknade. Var hos en vännina i går och vi drack några öl. Det var en riktigt skön kväll och mysigt att bara sitta och prata. Har varit på utvecklingssamtal idag på Noels förskola. Han beskrevs med precis samma ord som jag när jag var liten... hihi! De är helt underbara på förskolan där Noel går och han trivs som en fisk i vattnet.

Tittade mig i spegeln förut och tyckte mig se en massa hår... så jag fick fram vaxet och började vaxa ansiktet... Nu är jag lagom flammig men hårlös. Undra hur detta kommer att te sig när det börjar växa ut. =) Det här med underhållning är bara att glömma. Hårbortagning sker endast då andan faller på.
Snart ska jag köra några vänner till Gbg. Jag är inte så van, eller inte van alls, att köra i stan men de får åka med på egen risk. I morgon blir det en dag i båten. Härligt! Hoppas ingen orm dyker upp bara.

Kram! 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0