Häj =)

Länge sen jag bloggade nu och har inte haft lust på ett tag. Det är mest lata dagar som flyter förbi. Här hemma är det bara jag som är ledig. Jobbar gör jag också men inte så mycket utan hoppar in när det behövs.
Härom dagen kom jag på mig själv med att automatiskt gå och lägga mig med de övriga (som ska upp tidigt) trots att jag är ledig så de senaste dagarna har jag gjort ändring på detta. Jag sitter uppe sent, frossar godis och sover läängge på mornarna. Så skönt =).
I går drog jag i väg till tygaffären igen. Jag kom på att jag var tvungen att klä en stol. Jag letade rätt på ett ljust, romantiskt och gammaldags tyg och köpte lite tillbehör. Hem och började klippa och sy som i extas. Jag sa till mig själv 1000 gånger att nu ta det lugnt och försiktigt. Det gick bra till en början. Som vanligt så glömmer jag min intalning och trycker gaspedalen i botten. Jag njuter och syr så det ryker. Slutar gör det alltid på samma sätt. Jag har sytt ihop hela skiten. De som jobbar i butiken, där jag köpte tyget, säger nog till varandra; Jaha hon dyker snart upp igen=). Hur som helst så tycker jag det är jädrigt kul till en början och det är väl huvudsaken. Stolen blir nog klädd idag i alla fall.

Rebecca om du läser... Jag träffade Pepe och Lisa i måndags. Det var mysigt! De berättade att de just varit och hälsat  på. Det var kul att prata för det var länge sen. Hoppas du mår bra och att vi ses snart!!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0