Gökande igelkottar!

I natt när jag och Björn gick och la oss hörde jag ett konstigt, gnagande läte..
Först ignorerade jag det men sedan efter lite fantasier om råttor fick jag upp Björn.
Han var helt säker på att det var en antennsladd som lät. Det blåste ute och vår sladd är utvändig. Nåväl efter mycket om och men (långa historier om kloakråttor) tittade han efter...
Det var ingen sladd. Det var ett par gökande igelkottar!!
Vilket läte!!!! Ja så vi tittade på natur film i natt =)

image97

Där hängde vi ut genom sovrummsfönstret =) vilken syn!

Nu ska jag iväg och handla lite. Ska på bröllop i morgon =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du jag vet PRECIS vad du menar!! Jag stötte nämligen på ett par jag med ;0) Jäklar vad det lät!! Det måste varit HEEEEELT okey ;0)

2007-06-02 @ 22:36:51
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0