Dagens vill ha

image119

Kommentarer
Postat av: KarinKusin

är du säker på att du vill ha en sån igen? hm...

2007-06-26 @ 16:01:53
Postat av: Sofia

Hej kusinKarin!=) Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag menar det... Jösses vad mina tänder flyttat sig sedan tandställningen togs bort... Två gånger har barn frågat mig om jag har lösa tänder... hihihohohaha kalla mig löstand!! mitt standardsvar är: nej jag tappar inte tänder men den, tanden, är sned... hihi men men så länge man kan tugga så ;) Kramis på dig!!

2007-06-27 @ 22:20:43
Postat av: Karin Kusin

du jag vet hur du känner... mina har med flyttat på sig.. så jävla surt med tanke på hur länge man hade den där skiten...
tro det eller ej men jag skulle med vilja ha den igen ett litet tag... det är förmodligen skitdyrt!!!
ha det gott! kramis

2007-06-28 @ 11:09:47

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0