Lugn helg!

I helgen har jag jobbat så den har varit ganska lugn. I går var det jordgubbensdag här i vara. Detta innebär tivoli, jordgubbar och öltält. Jag gick aldrig ut utan var bara med Noel på tivolit. Han vann värsta chokladlådan!! Lucky me, nu gäller det bara att komma på lite mutor så han bjuder sin mor ;). På kvällen hyrde vi Underbara älskade, fin film.

image128

Jag och Noel gjorde även fotbad i soffan framför tvn. Skönt!  En kompis kom på mig, för länge sen,  göra fotbad i min spagettigryta! Hahaha han höll på att svimma och fick fram; Ja hos dig tänker inte jag äta spagetti i alla fall... Detta upprepade jag nu igår så om någon vill ha spagetti, välkomna!

Kommentarer
Postat av: Stiiiina =)

haha, gulligt..

2007-07-01 @ 20:12:07
URL: http://stinalee.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0