Vardags edge eller vuxen edge?

Nu är jag nyss hemkommen efter ett besök hos min mor. Färden tar ungefär 30 minuter. Vägen hem var helt super! Regnet piskade på rutan och musik spelades på högsta volym. Jag njöt för livet! 
Det kallar jag vardags edge miene friendsch =) Åka bil när det regnar med musik på hög nivå!
Det dystra inträffade när jag levde ut som mest! Jag närmande mig hemma, livet var på topp och ja då kom jävla Shania Twain (kan ej stava) på. Japp det var det det och mitt klimax försvann. Jäkla käring till att förstöra min färd.

image209

Såg ni något liknade denna energiboll dra förbi mellan vara och lidköping kanske det var jag =)


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0