Sms från Malin!

Malin smsar: Fan va vidrigt! Jag fick med en larv i salladen från pizzan!
Jätte grön med stora ögon!

Sofia svarar: äckligt!

Malin smsar tillbaka: Jag ringde dit och sa att de skulle skölja lite bättre! Han trodde jag menade att jag hade fått för lite sallad. Han förstod dålig svenska sa han. Jag fortsatte att jag har en larv, mask eller orm som kryper i salladen. Fast att denne inte kröp längre för han är stendöd. Men att han var grön med stora ögon och sugproppar till fötter. Han sa förlåt och att jag skulle få en ny. Fan jag som hann och få i mig hela innan detta vidriga hände.


image246

Nu ska jag ut och renovera.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha...men fy vad äkligt!!
Aldrig handla där igen,eller?
Prata om att tappa aptiten...
Jobbigt,men kul med renovering!
För det blir ju så bra(oftast)när det är klart.
Vi målade vårt hus i somras och jag blir lika lycklig var gång jag kommer hem och ser hur fint det är,fast oxå så syns det då hur dåligt skick fönstrena har,suck!!
Trevlig kväll!
/anette

2007-12-15 @ 19:36:30
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: Sofia

Anette: haha ja hon blev lite smått illamående =) Kul med huset och färgen men visst är det så att alltid dyker något annat upp när något är färdigt. Ett evighetsprojekt! Ha det så bra! Kram Sofia

2007-12-15 @ 20:49:01

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0