shoppingtur med mamma

Idag har jag varit med mamma på överby, ett köpcenter utanför trollhättan.
Jag handlade inget för min kassa är krass... Men mamma hon handlade lite. Envist skulle hon in i någon hälsokost affär. När vi kom ut därifrån räckte hon över en liten påse.
- Här, sa hon, de är jätte bra!
Jag tittade ner i påsen. Efamol hormonell balans och frisk hud stod det på burken.
Öh, och vad vill du säga med det här? Något jag missat här? Är det någon pik?

Hahaha!
 
Ja, ja jag får väl pröva kanske gör det susen och tar bort diverse hängigheter =)

Nu är jag hemma hos syster Malin där vi ska mysa lite.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Marie

Råkade snubbla in här och vill bara säga att Efamol är helt otroligt bra!!
jag har ätit dem i snart ett år och huden blir i absolut toppform : precis som det står på burken "förbättrar synbart hudens kondition" så ser man resultat efter ca 1 vecka = mycket lyster och faktiskt så såg alla möjliga det ! o då hade jag bra hy innan ! Mvh.

2007-12-29 @ 00:12:12
Postat av: emelie

haha:) jag har också varit på stan idag, fast åkte 2,5 timmar med tåg bara för att få gå på gina, glitter h&m
din sko o de där, här har vi bara lindex.. haha:)

2007-12-29 @ 00:31:21
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Angelica

vad mysigt=)

2007-12-29 @ 01:34:36
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Anonym

Marie: Kul att höra! Jag ska pröva och hoppas på glansig hud =) Kram!

Emelie: Ah det är värt att åka 2,5h för lite gina, glitter och hm!

Angelica! Ja, det är allt mysigt! Kram =)

2007-12-30 @ 19:27:17

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0