Sex följetong -en serie om sex från förr! Del 1

I det gamla huset vi renoverar hittade vi en gamal bok om sex och samlevnad. Att synen på onani var  något dåligt har man hört förut detta sas också i denna hittade bok. Vad jag också hittade var lite statistik på hur ofta äkta makar skulle para sig...

image210

Tjugoårs ålder 4 ggr veckan
Trettioårs ålder 3 ggr veckan
Sextioårs ålder 1 ggr veckan....

Herre gud nu kommer jag ännu mindre göra mina läxor... =)
Mycket att läsa om sex här... Till och med ställningar rekommenderas mm. Detta får bli en historisk följetog...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, jag såg på Oprah för någon vecka sen där de sade att man "skulle" ha sex minst 200 ggr/år (!) för att hålla kroppen igång... Skrattretande, när ska man ha tid för allt annat i livet då? :-)

2007-12-06 @ 14:39:35
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Anonym

Cissi: Herre gud ja det kan man undra =)

2007-12-06 @ 16:01:54
Postat av: Helen

hehe det låter som en god ide! Tänk vilka ideer de hade förr.

2007-12-07 @ 09:46:14
URL: http://qristall.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0