Renoverat!

Nu är jag nyss hemma från en dag i huset! Allt golv är nu borta och grunden har rensats från organiska material... Låg en hel del skit där nere men nu är det borta! Åh det är så skönt att kroppsarbeta lite! Jag har legat på alla fyra och krupit under bjälkar. Björn sa vid ett tillfälle att han såg hela rumpranden och att jag skulle dra upp byxorna lite ;P Det är jag och alla raggers där ute, haha! Några dagar nu har vi fått go hjälp från familjen! Ovärderligt!!! När många hjälps åt ser man att det händer lite och det gör gott för motivationen!

Nu ska jag ta en kall öl! Hm, tentan ligger och väntar på mig men det får bli räserläsning som sig brukar... funkar bra för mig!

Kram!

Kommentarer
Postat av: daniel

halloj.. man blir ju lite avis nar man ser vad ni haller pa med... far nog ta o skaffa mej nat eget o fixa till oxa... kram..

2007-12-30 @ 22:28:24
Postat av: Anonym

ja det är jätte kul! Lite skitig blir man ju=) Undra hur långt tid det kommer att ta innan det blir färdigt.. Vad gissar du på? =) Gott nytt år på dig hoppas du får lite skumpa over there! Kram=)

2007-12-31 @ 14:21:47
Postat av: daniel

gott nytt ar...
huset tar val ett till tva ar skulle jag tro...jo det blir val lite skumpa ikvall...
kram

2007-12-31 @ 19:34:43

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0