Ödet

Här sitter jag och skriver ett långt inlägg.... Det bara försvann undra varför? Kanske var det ödet? Allt är bra med mig i af! Idag har jag julhandlat med syster Stina och min underbara vän Lotta! Apmycket folk var det idag... Jag som hade bestämt att baka julgodis med Malin idag kom ca 3h försent! Eftersom detta hade gjort mig galen skäms jag faktiskt lite. Inget julgodis blev det men en kall god öl och det var gott! Ett ganska tråkigt meddelande från Sofia men än dock ett meddelande från vår alldeles egna speciella Sofia! I love you don´t forget that! Your´re hot and verry special!


Kommentarer
Postat av: Mia

God Jul,nu åker vi hem till svärmor för att fira jul :-)
Kram

2007-12-23 @ 11:51:01
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Sofia

God jul mia! Hälsa svärmor från bloggfin ;) Hoppas att ni får en riktigt fin jul! Kramar!!

2007-12-23 @ 19:58:10
Postat av: Anonym

bloggfia menade jag...

2007-12-23 @ 22:21:03

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0