Luica

I dag ska jag på lucia på förskolan där Noel går. Kom på igår att tomtedräkten han brukar ha skulle lagas... Förra året när vi kom för att titta på luciatåget blev jag inte förvånad alls...

Förväntansfulla satt vi och väntade på barnen som tränat länge skulle komma sjungandes i ett fint tåg. Det gjorde de också. Noel, som hade brottats, kom med stora hål över axlarna och tofsen på tomteluvan hade fart av och denna hade tejpats fast i bak! Hahaha ja, det är min lilla grabb det! En riktig liten energisk buse!

Hoppas ni får en mysig lucia!

image235

Kommentarer
Postat av: Agapi

Mys, lite snö skulle inte skada heller

2007-12-13 @ 13:36:49
URL: http://pomchi.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0