Hallo!

Nu har jag nyss varit och badat. Simmat? Nepp, lekt som en riktig groda =) haha. Jag gör ledsagning till badet därför är jag inte där i träningssyfte... Hur som helst så är det riktigt härligt! Bad och bastu gör en riktigt lugn, trött och avslappnad på ett skönt sätt.

image211


En mormor var där med sitt tvååriga barnbarn. Det såg så mysigt ut när de badade! Lillkillen stortrivdes med mommo! Herre gud vilket sjå hon hade. De sa hej då till basängen tre gånger innan de kom iväg till duschen. Sista gången de sa hej hörde jag något om en bulle. Busfröt var helnöjd! Inte bara bad -en bulle också!

image212

Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Ja dessa MUTOR... eller vad ska man säga?! *fnissar*

2007-12-07 @ 08:43:43
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0