Från spökhus till ganska trevligt!

I går åkte jag efter mitt seminarium till huset och renoverade. Jag är ganske imponerad av mig själv! Jag tycker verkligen att det är jätteskönt att jobba med hela kroppen! Jag var inte ens mörkrädd när jag var där igår. Jädrar vad jag slet! Jag slet med min kofot ut gammalt golv och sedan sågspån där under. Ja musklerna finns där om man letar lite. För bara några veckor sedan fick jag en rysande och skräckblandad känsla när jag var där. Tankarna kretsade vad jag gett mig in på och bara jag såg en sedvanlig kråka fick jag det till att det var en ond korp =)! Ha ha Ser jag en kråka nu ja då är det en kråka!

image234Kram!

Kommentarer
Postat av: Marja

Sofia du skriver så underbart roligt! Kul att det händer mkt i bloggen:) Måste komma och kika på huset. Kram!

2007-12-13 @ 11:48:25
Postat av: Anonym

Marja! Kom ut till huset när du kan. Är där mest hela tiden om jag inte är i skolan förstås. Hoppas allt är bra med dig! Kram

2007-12-13 @ 16:50:50

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0