Apoteksäventyr och jättenäsa!

Sofia och Stina går länge och väl på apoteket där det letas medel till en svullen näsa.
De plockar till sig diverse produkter som är bakteriedödande och för invertes och utvertes sår då Sofia har ett litet sår på den svullna nästippen. De går till kassan och betalar.
Efter betalningen frågar Sofia om det är rätt grejer som köpts. Kassörskan tittar lite konstigt och säger:
Naaeee, det är det nog inte och vrålar utöver hela butiken:
Carina! Kan du komma hit lite och titta på denna tjejens näsa?
Sofia håller upp näsan i skyn till damen 30m bort. Ett helt apotek stirrar och beskådar min alldeles lysande, svullna och klarröda näsa. Slutligen fick jag göra ett återköp av mina produkter som var helt fel! Det slutade med att jag kom därifrån med en mjukgörande kräm. Hoppas den gör underverk. Man skulle smörja 2ggr dag men jag har smörjat 4. Vet inte om näsan har minskat men den är i alla fall mjuk och go! =)

Andra äventyr på apoteket

Kommentarer
Postat av: Stina

hahaha!

2007-12-15 @ 13:40:51
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Du, jag ser det framför mej... Du och din röda näsa ;0) Du e ju bara för härlig *skrattar MASSOR*

2007-12-15 @ 17:18:25
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0