Sexdrömmar!

Herre min ge! I en veckas tid har jag haft mycket jobbiga drömmar. Rubriken är lite missvisade eftersom det mycket jobbiga inte framgår. Ok, första natten var väl inte så farligt men jag drömmde i alla fall att jag hade gjort ett par gigantiska bröst, jättebröst! Andra dagen drömmde jag att jag bodde på Playboy manison heller inte så farligt men tredje natten var riktigt otrevlig. En kvinna sexade sig för mig och inte vilken kvinna som helst. Kvinnan är väl en si så där 60 år äldre än mig och dessutom känner jag henne och är verkligen ingen som förknippas med detta ämne moohaaa. Sedan har veckan blivit värre och värre. Nu känner jag mig som i Terror på Elm street... Jag vågar inte somna för jag vet inte vad som ska hända. Jäkligt konstigt! För er som tror på Freud och drömanalysen kan ju ge mig en kommentar för det börjar bli lite scary!
Dessutom så kommer jag nästan aldrig ihåg mina drömmar så mitt omedvetna måste verkligen tala nu mooohaaaa.

Finns det nån räddning?!

image148

Nu ska jag plugga och dagen ska spenderas med Habermas! En trevlig typ att hänga med en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Malin

ha ha ha!!!!! Ja ho va ju sexig!! Såg du inte flmen igår då?! Det kanske var den som gjordet ;0)

2007-08-31 @ 12:01:13
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0